لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″]

شماره تلفن ارتوپد دست اصفهان

دکتر مجید حیرانی

07191011128 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان” image=”4415″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_84156″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]دکتر متخصص ارتوپد [/cz_banner][vc_column_text]

 بهترين دکتر متخصص ارتوپد دست اصفهان

نکاتی از بهترين دكتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان عنوان مقاله امروز ما می باشد . پاهای شما روزانه استرس و فشار زیادی را از ایستادن، راه رفتن، دویدن و سایر فعالیت ها متحمل می شوند. با توجه به اینکه اندام تحتانی شما وزن بالای بدن شما را تحمل می کند، قابل درک است که اکثر ما هر از گاهی دچار درد موقت پا می شویم.

با این حال، زمانی که درد پا و دست به یک مشکل مداوم تبدیل می‌شود، بسته به نوع آسیب یا شرایطی که تجربه می‌کنید، ممکن است نیاز مراجعه به بهترین پزشکان ارتوپد دست و پا داشته باشید. در ادامه به بررسی نکاتی از بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان می پردازیم.

تفاوت یک متخصص و یک ارتوپد برای درد دست و پا

در حالی که یک متخصص پا در جراحی برای بیماری های پا مانند التهاب کف پا، خار استخوان و پاشنه، میخچه، پینه، قوس افتادگی و رگ به رگ شدن مچ پا تخصص دارد، بهترين دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان در تشخیص، درمان و پیشگیری از شرایط و آسیب هایی که بر سیستم اسکلتی عضلانی مانند ماهیچه ها، استخوان ها، رباط ها، تاندون ها و سایر بافت های همبند تخصص دارد.

درمان درد های رایج توسط بهترين متخصص ارتوپد پا اصفهان

مشکلات رایج پا و مچ پا که بهترين دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان به آنها رسیدگی می کند عبارتند از:

پارگی تاندون آشیل: بسیاری از پارگی های تاندون آشیل در نتیجه فعالیت ورزشی یا ضعیف شدن تاندون در طول زمان به دلیل التهاب تاندون رخ می دهد. این عارضه را می‌توان با یا بدون جراحی درمان کرد، اما اگر می‌خواهید به فعالیت‌های تفریحی شدید بازگردید، احتمالاً بهترين دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان جراحی را برای اتصال مجدد تاندون(Tendon) انتخاب می‌کند.

آرتریت مچ پا و پا: گزینه‌های درمانی غیرجراحی که دكتر ارتوپد دست و پا خوب اصفهان به شما پیشنهاد میکند برای مفاصل پا و مچ پا شامل تزریق استروئید، داروهای ضد التهاب و مسکن‌ها، پدها و حمایت قوس در کفش‌های شما،کفش‌های سفارشی، و فیزیوتراپی می باشد.

اسپلینت ساق پا: این مورد را می توان با مراقبت از خود به شکل استراحت، یخ، فشرده سازی و بالا بردن، کشش، ماساژ، تمرینات قدرتی(داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی) درمان کرد.

استخوان‌های شکسته، شکستگی‌های استرسی و رگ به رگ شدن: برای کاهش بار تحمل‌کننده وزن استخوان و بهبودی سریع، بهترين دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان ممکن است یک چکمه، بریس پیاده‌روی یا استفاده از عصا را تجویز کند.

استئوآرتریت: برای کمک به جلوگیری از تحلیل استخوان و تقویت استخوان‌هایی که قبلاً آسیب دیده‌اند می باشد ، بهترين دكتر ارتوپد دست و پا ممکن است داروها، رژیم غذایی سالم، ویتامین‌ها و ورزش‌های تحمل وزن را توصیه کند.

ناهنجاری های پا (بونیون، انگشت چکشی، پنجه ای، انگشت پتکی): بسته به نوع بدشکلی، دكتر متخصص ارتوپد دست و پا خوب اصفهان می تواند گزینه های درمانی غیر جراحی مانند ارتز و کفش های سفارشی و در موارد شدید، جراحی اصلاحی را به شما پیشنهاد دهد.

درمان برخی از شایع ترین مشکلات دست از بهترين دكتر ارتوپد

آرتروز: آرتریت یک بیماری شایع است که مفاصل بدن به ویژه دست ها را درگیر می کند. می تواند باعث درد، تورم، سفتی و بی حرکتی مفاصل شود.

 آرتریت: بین مفاصل و استخوان‌های مجاور، غضروف وجود دارد. یک ماده لاستیکی که به استخوان‌ها اجازه می‌دهد بدون مشکل دور یکدیگر سر بخورند. آرتریت غضروف را خراب می کند و در نتیجه بافر محافظ بین استخوان ها و مفاصل را کاهش می دهد.

در حالی که آرتریت همیشه  از دست ها شروع نمی شود، اما می تواند به مرور زمان خود را به دست ها نیز گسترش دهد. بهترين دكترارتوپد دست و پا اصفهان، ورم مفاصل دست را با به کار گیری روش های مختلف درمان می کند: ممکن است دارو تجویز کند، فیزیوتراپی را توصیه کند یا در موارد شدید جراحی انجام دهد.

تاندونیت: دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان اغلب تاندونیت را درمان می کند که یک بیماری التهابی است که بر تاندون ها تأثیر می گذارد. هنگامی که تاندونیت در دست رخ می دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد، آسیب و بیماری هایی مانند آرتریت یا دیابت ایجاد می شود.

اسیب دیدگی زانودرمان های درد دست از بهترين دكتر ارتوپد 

درمان های دست درد بسته به نوع و میزان مشکل دست شما شامل روش های جراحی و غیر جراحی می باشد. بهترين دكتر متخصص ارتوپد تشخیص می دهد که چه درمانی برای شما مناسب است و آن را برای شما تجویز می کند.

تغییرات سبک زندگی

معمولاً اگر به فعالیتی که باعث  ایجاد درد در دستان شما شده است ادامه دهید، درد افزایش می یابد. به عنوان مثال، درد دست شما ممکن است به دلیل شغل شما و موقعیت های غیرطبیعی دستی باشد که برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید.

درمان با فیزیوتراپی

برای بیمارانی که ضربه به دست، آسیب های تاندون، شکستگی، دررفتگی و آسیب های مرتبط با ورزش دارند، دكتر متخصص ارتوپد خوب اصفهان می تواند شما را به یک فیزیوتراپیست ارجاع دهد.

بهترین فیزیوتراپی اصفهانجراحی دست از بهترين دكتر ارتوپد دست و پا اصفهان

برای دردهایی که به روش های درمانی محافظه کارانه و غیرجراحی بهبود پیدا نمی کنند، بهترين دكتر ارتوپد ممکن است جراحی را توصیه کند. برخی از جراحی هایی که برای رفع درد دست استفاده می شوند شامل جراحی آرتروسکوپی کم تهاجمی، جراحی تونل کارپال و جراحی میکروواسکولار و اعصاب محیطی می باشد.

دكتر متخصص ارتوپد دست و پا خوب اصفهان
دکتر متخصص دست اصفهان
متخصص دست و شانه در اصفهان
دکتر حسینی متخصص دست اصفهان
بهترین دکتر ارتوپد دست اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”” id=”cz_86972″ image=”4414″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx