لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت مرکز کاشت مو خوب در شاهین شهر 

کلینیک کاشت مو شاهین شهر به عنوان یکی از بهترین مراکز کاشت مو در استان مطرح گردیده است . شما می توانید در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این مرکز بدست آورید و برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر ، نکاتی در مورد قبل و بعد عمل

نکاتی در مورد قبل و بعد عمل در بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر عنوان مقاله امروز ما می باشد . جراحی کاشت مو روشی است که برای درمان ریزش مو استفاده می شود. تکنیک‌های مختلفی در دسترس است، اما انواع  آن شامل برداشتن پوست مو دار از یک قسمت از پوست سر و پیوند این تکه‌ها بر روی نواحی طاس ، نازک‌شده یا نواحی آسیب‌دیده است.

ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی معمولی مردانه (همچنین به عنوان آلوپسی آندروژنتیک شناخته می شود)، التهاب پوست سر یا آسیب به پوست سر باشد.

برخی بیماری های التهابی مانند لیکن پلان، لوپوس یا مورفیا نیز می توانند منجر به ریزش موی دائمی شوند که خوشبختانه امکان این جراحی برای آن ها وجود دارد. مرکز کاشت مو شاهین شهر در این مقاله اطلاعاتی از کاشت مو در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

لیست بهترین دکتر ها و مراکز کاشت مو در شاهین شهر

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد کاشت مو در شاهین شهر

 نکات مهم از زبان بهترین دکتر مرکز کاشت مو شاهین شهر 

قبل از انتخاب جراحی کاشت مو، نکاتی  که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

داشتن انتظارات واقع بینانه مهم است. در صورتی که موهای شما ضخیم تر باشد، نتایج بهتری از این جراحی بدست می آورید.

به طور کلی بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر بیان می کند که ، موهای پرپشتی که رنگ روشن یا خاکستری دارند نتایج بهتری نسبت به موهای نازک و تیره دارند.

پس از کاشت مو، ممکن است نه ماه طول بکشد تا مو ریشه بزند و شروع به پر شدن کند.

ترمیم زخم جراحی به طور مستقیم به ظرفیت بهبودی بدن شما بستگی دارد.

کند کردن روند طاسی در بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر

این جراحی در بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر، پوست سر طاس را تا جایی که امکان دارد پوشش می دهد، اما از آن در برابر ریزش مو محافظت نمی کند. از آنجایی که طاسی سر یک وضعیت پیشرونده برای اکثر مردان است، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که جراحی را با درمان های پزشکی برای کند کردن روند طاسی در نظر بگیرید.

 علائم پس از کاشت مو

برخی ازعلائم عمل کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر عبارتند از :

خارش بعد از کاشت مو: احتمال خارش در روزهای بعد از کاشت مو بسیار زیاد است. اغلب مربوط به دلمه هایی است که برای بهبود برش ها ایجاد می شوند.

عفونت های بعد از کاشت مو: عفونت های بعد از کاشت مو می تواند ناشی از عدم رعایت بهداشت از طرف بیمار باشد. آنها می توانند خود را با زخم های چرکی، تب، تورم نشان دهند و لازم است که در صورت مشاهده اولین علائم عفونت به بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر مراجعه نمایید.

 بی حسی / عدم حساسیت پوست سر پس از کاشت مو: این احساس بی حسی یا عدم حساسیت پوست سر پس از کاشت مو بسیار مشهود و طبیعی است.

بیمار مطمئناً برای چند هفته بی حسی یا احساس عدم حساسیت پوست سر را احساس می کند. این علائم به دلیل کاهش گردش خون در بافت مو است. این یک مرحله موقتی است که بخشی از روند بهبودی نیز می باشد.

رعایت نکاتی بعد از عمل کاشت مو  

اگرچه این جراحی بسیار ایمن در نظر گرفته می شود، اما به این معنی نیست که هیچ گونه عارضه ای در آن وجود ندارد و پس از انجام عمل کاشت مو(hair-transplant) مثل هر عمل زیبایی دیگر عوارضی وجود دارد که بسیاری از آنها طبیعی هستند و با طی زمان لازم بعد از عمل رفع میگردد و برخی از آنها نیاز به اطلاع رسانی به پزشک مربوطه و هماهنگی جهت اقدام مقتضی دارند .

تورم

 اکثر بیماران بعد ازانجام این جراحی در مرکز کاشت مو خوب شاهین شهر دچار تورم پیشانی می شوند که به دلیل استفاده از مواد بی حس کننده و تزریق مایع در حین عمل است. این نیز بخشی از روند درمان است. بدون تورم، جراحات و ضایعات بهبود نمی یابند.

این یک موقعیت موقتی است که در طی آن بهتر است آرام بمانید و استراحت کنید. تورم ممکن است به خصوص در ناحیه اطراف پیشانی و اطراف چشم قابل توجه باشد. پس از آن، حتی ممکن است برخی از افراد  لکه های قهوه ای در اطراف چشم خود احساس کنند که البته جای نگرانی نیست و پس از چند روز به طور کامل ناپدید می شوند .

حساسیت بیش از حد پوست سر بعد از کاشت مو

حساسیت بیش از حد پوست سر در ناحیه پشت (ناحیه اهدا کننده) با درد خفیفی در هنگام لمس ظاهر می شود.

کنترل ریزش مو پس از کاشت در مرکز کاشت مو شاهین شهر 

 زمانی که تعداد زیادی گرافت در همان جلسه اول کاشته می شود. پوست سر خسته است، بنابراین قادر به تغذیه تمام فولیکول های جدید نیست و ممکن است بخشی از آنها را پس بزند. این ریزش تا حدی طبیعی است و در مرکز کاشت مو شاهین شهر تدابیری اتخاذ میگردد که این ریزش به حداقل میزان خود برسد و کنترل شود .

تشکیل پوسته ها پس از جراحی 

تشکیل پوسته ها ( دلمه های سفید ) پس از جراحی در بهترین مرکز کاشت مو شاهین شهر، دفاع بیولوژیکی از پوست در برابر باکتری ها و عفونت ها است. این پوسته ها به طور طبیعی در حدود ده روز یا کمتر پس از جراحی از بین می روند .

کاشت ابرو در شاهین شهر

کاشت ابرو نوعی عمل زیبایی است که افرادی که به علل مختلف ابروهای خود را از دست داده‌اند یا ابروهای بسیار نازک و کم‌ پشت دارند از این عمل استفاده می‌کنند. اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو، همانند کاشت مو می‌باشد با این تفاوت که در کاشت ابرو به دلیل اینکه شرایط حساس تر می باشد نیاز به دقت و ظرافت‌های بالایی برای کسب بهترین نتایج می باشد .این روش در کلینیک ما در شاهین شهر با کادری مجرب و جدیدترین متد روز انجام میشود.

جلوگیری از عوارض پس از عمل کاشت مو 

برای به حداقل رساندن عوارض نامطلوب پس از کاشت مو، باید از مصرف الکل در چند روز اول پس از کاشت خودداری کرد. استعمال دخانیات باید تا زمان بهبودی کامل کنار گذاشته شود. سیگار کشیدن نه تنها خطر عفونت را افزایش می دهد، بلکه بهبودی را به تاخیر می اندازد، جریان خون را کاهش می دهد و در نهایت زنده ماندن پیوندها را کاهش می دهد.

هزینه کاشت ابرو در شاهین شهر
هایفوتراپی در شاهین شهر
دکتر الهام رحیمی متخصص پوست و مو شاهین شهر
حجامت شاهین شهر عطار
دکتر پوست کلینیک پارس شاهین شهر
کاشت ابرو شاهین شهر

پرطرفدارترین پزشکان کاشت مو در شاهین شهر

در این صفحه پرطرفدار ترین پزشکان فوق تخصص کاشت مو در شاهین شهر به شما معرفی شده اند  . در ادامه با یکی از  بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز  آشنا می شوید و در مورد روش های درمانی این مرکز اطلاعاتی بدست می آورید . 

بهترین کلینیک کاشت مو  شیراز ، اسامی پر طرفدار ترین پزشکان این مرکز

شماره تلفن مرکز خوب کاشت مو در شیراز    تماس تلفنی مرکز آتما به عنوان یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز مطرح می باشد . در ابن صفحه با این مجموعه و پزشکان پرطرفدار آن آشنا می شوید . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین کلینیک کاشت مو  شیراز ، اسامی پر طرفدار ترین پزشکان این مرکز در این صفحه شما را با بهترین کلینیک کاشت مو شیراز و اسامی پرطرفدار ترین پزشکان این مرکز  آشنا می نماییم . ریزش مو یک موقعیت اورژانسی نیست، اما مطمئناً از نظر روحی عذاب آور است، بنابراین باید برای درمان آن یک متد بی خطر و موثر(مانند کاشت مو) را انتخاب کنید. هر بیماری کاندید مناسبی برای انجام این تکنیک نیست. مشاوره اولیه با یکی از بهترین دکترهای متخصص پوست مرحله مهمی در این فرآیند است زیرا شما را از نحوه و نتایج درمان آگاه می کند. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن کاشت مو، اولین قدم این است که به کلینیک کاشت مو خوب شیراز که می تواند واجد شرایط بودن را تایید کند و ریزش موی شما را

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص کاشت مو در شاهین شهر

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین مراکز کاشت مو در شاهین شهر

1

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد کاشت مو

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx