لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن جهت اطلاع از قیمت کاشت مو در اصفهان 

دکتر محسن سلیمانی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه کاشت مو در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

هزینه کاشت مو در اصفهان ، 6 عامل موثر در قیمت سال 1403

 6 عامل موثر در سال 1403 برای قیمت و هزینه کاشت مو در اصفهان در این مقاله بررسی شده است . کاشت مو یک روش جراحی کم تهاجمی برای درمان ریزش مو است. فولیکول های موی سالم با استفاده از ابزار مخصوص از ناحیه اهداکننده به ناحیه طاسی منتقل می شوند. به طور کلی، این تکنیک  دارای دو نوع اصلی است  . در این مقاله، توضیحات جامعی در مورد این روش ها و همچنین 6 عامل موثر بر قیمت و هزینه کاشت مو در اصفهان ارائه شده است.

اطلاعاتی در مورد هزینه کاشت مو در اصفهان

بررسی هزینه و قیمت انواع متدهای کاشت مو در اصفهان

FUT، مخفف پیوند واحد فولیکولی است. در این متد نواری از پوست از پشت پوست سر گرفته می شود که فولیکول های موی سالم از آن استخراج می شود. سپس فولیکول های مو در محل گیرنده، یعنی محل ریزش مو کاشته می شوند.

FUE مخفف استخراج واحد فولیکولی است. این روش شامل استفاده از یک ابزار پانچ کوچک برای استخراج تک تک واحدهای فولیکول مو و قرار دادن آنها در ناحیه ریزش مو است. در ادامه به بررسی قیمت هر نوع عمل و هزینه هایی که برای شما دارند می پردازیم .

قیمت کاشت روش های جدید در اصفهان چقدر است ؟

بیماران مبتلا به آلوپسی آندروژنیک با ریزش مو نسبتاً پیشرفته، کاندیدهای خوبی برای کاشت مو هستند. الگوی ریزش مو معمولاً روی جلو و بالای سر متمرکز می‌شود و ناحیه‌ای از رشد موی سالم را در پشت سر باقی می‌گذارد تا از آن برای پیوند برداشت شود. برخی از بیماران مبتلا به انواع اسکار آلوپسی نیز می توانند کاشت مو موفقی داشته باشند.

در روش های جدید کاشت مو که در اصفهان نیز در مجموعه پزشکی ما انجام میشود بعد از مشخص شدن تعداد فولیکول قابل پیوند و تعداد تار مویی که قرار است کاشته شود قیمت و هزینه عمل مشخص میشود  ، برای موفقیت جراحی باید مقدار زیادی فولیکول مو سالم وجود داشته باشد. بیماران با بیش از 80 واحد فولیکولی در هر سانتی متر مربع بهترین نتایج را دریافت می کنند. در بیمارانی که ریزش موی گسترده دارند، روش های کاشت مو ممکن است برای به دست آوردن نتایج مطلوب ترکیب شوند. جراح همیشه باید از قبل نتایج واقعی عمل را با بیمار در میان بگذارد، به خصوص اگر ریزش مو شدید باشد.

بیمارانی که موهای سالم کافی ندارند، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو(hair-transplant)نیستند. کسانی که با شرایط ریزش مداوم که ممکن است باعث ریزش موهای کاشته شده شود دست و پنجه نرم می کنند، برای کاشت مو مناسب نیستند، به عنوان مثال، کسانی که مبتلا به آلوپسی آره آتا هستند یا بیمارانی که سایر عوارض سلامتی دارند ممکن است نتوانند پیوند مو انجام دهند.

6 عامل موثر بر هزینه کاشت مو در اصفهان

عوامل متعددی وجود دارد که می توانند بر قیمت و هزینه  این روش تأثیر بگذارند. اگر به طور جدی به این جراحی فکر می کنید و در مورد هزینه های مربوط به آن تردید دارید، تا پایان این متن همراه ما باشید.

1- کجا زندگی می کنید و ارائه دهنده شما در کجا واقع شده است؟

مکان یکی از بزرگترین عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت مو در اصفهان خواهد بود. هزینه ها می توانند به طور قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر و حتی در مناطق مختلف در یک کشور متفاوت باشد.

2- ارائه دهنده منتخب شما کیست؟

کلینیک ها و جراحان مختلف قیمت های متفاوتی خواهند داشت . به طور کلی، جراحان واجد شرایط و با تجربه تر احتمالاً هزینه بیشتری برای کاشت مو در اصفهان دریافت خواهند کرد. برخی از ارائه دهندگان هزینه مشاوره اولیه و مراقبت های بعدی را دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بسته هایی را ارائه دهند که شامل تمام هزینه ها باشد.

3- چه نوع کاشت مویی را می خواهید؟

نوع کاشت موی شما به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر می گذارد. به طور کلی، FUE گران‌تر از FUT است زیرا زمان‌برتر است و مهارت بیشتری می‌طلبد.

4- به چند گرافت یا جلسه برای کاشت مو  در اصفهان نیاز خواهید داشت؟

یکی دیگر از  علل تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو  تعداد گرافت هایی است که نیاز دارید . هزینه کاشت مو در اصفهان معمولاً به ازای هر گرافت محاسبه می شود. بنابراین هر چه به گرافت های بیشتری نیاز داشته باشید، کاشت مو گران تر خواهد بود. بیمارانی که تعداد زیادی گرافت دریافت می کنند اغلب به جلسات متعدد نیاز دارند.

برخی از بیماران پس از چند ماه برای رسیدن به تراکم موهای مورد نظر خود به جلسات اضافی نیاز دارند. کلینیک ها اغلب برای جلسات بعدی قیمت کاهش یافته ای ارائه می دهند.

5- آیا درمان اضافی برای کاشت مو می خواهید؟

برخی از ارائه دهندگان درمان های اضافی را قبل و بعد از کاشت مو برای بهبود نتایج ارائه می دهند. این درمان ها به قیمت پیوند اضافه می کند.

6-آیا بیمه هزینه کاشت مو در اصفهان را پوشش می دهد؟

در اکثر موارد، کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می شود. این بدان معناست که تحت پوشش بیمه نیست. اما اگر ریزش موی شما ناشی از ضربه یا سوختگی باشد، بیمه ممکن است جراحی را پوشش دهد. همچنین برخی کلینیک ها ممکن است گزینه های پرداخت برای دسترسی آسان به درمان ارائه دهند.

 دکتر بهمنی کاشت مو اصفهان
هزینه کاشت مو در اصفهان
دکتر اسدی کاشت مو اصفهان

بررسی چند عامل موثر بر قیمت کاشت مو در اصفهان

هزینه کاشت مو در اصفهان با توجه به ارائه روش‌های مختلف  برای درمان ، بسیار متغیر است. قیمت و هزینه  انجام چنین خدماتی معمولا به شاخص‌های مختلفی بستگی دارد که در این مقاله برخی از آن ها را بررسی خواهیم نمود . 

آدرس و لوکیشن دکتنر های کاشت مو اصفهان جهت اطلاع از هزینه

0

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رضا بهرامی
علی رضا بهرامی
3 روز قبل

سلام وقت بخیر مو ها کمی بد نما شد میخوام کااش مو انجام بدم سوالم این بود که به سن مربوط میشه یا خیر سن من 23هست

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها ی کاشت مو اصفهان در مورد هزینه عمل

1
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx