لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_14541″]

شماره تلفن دکتر خوب برای تزرق ژل و فیلر

 کلینیک پوست ، مو و زیبایی AB

03191011128

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”13217″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_25566″] بهترین دکتر متخصص تزریق فیلر و زیبایی پوست بهارستان اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر ژل و فیلر بهارستان اصفهان،8 خودداری و احتیاط بعد تزریق  

بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر بهارستان اصفهان در گفتگو با سایت وب کلینیک از احتیاط و خودداری انجام برخی از کارها بعد از تزریق می گوید . برخی اوقات عدم رعایت پس از عمل باعث حصول نتیجه نا مطلوب میگردد . در این مقاله سعی داریم اطلاعات خوبی در این زمینه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . پرکننده های پوستی محبوب ترین و موثرترین مواد تزریقی زیبایی هستند. آنها می توانند بیشتر نگرانی های زیبایی از جمله چین و چروک، خطوط ریز، شلی پوست، از دست دادن حجم صورت و سایر نگرانی ها را برطرف کنند. بهترین دکتر بوتاکس بهارستان بیان می کند در صورتی که قصد دارید اثرات ناشی از سن و آسیب خورشید را معکوس کنید یا ویژگی های ژنتیکی خود را تقویت کنید، می توانید با این پرکننده های پوستی به اهداف خود برسید.

آیا تا به حال فیلر به پوست شما تزریق شده است؟ آیا در مورد بایدها و نبایدها پس از این پرکننده آگاهی های کامل را دارید؟ بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر بهارستان اصفهان، در متن زیر چندین نکته ارائه داده است که باید از آنها اجتناب کنید تا بهترین نتیجه را از فیلر خود داشته باشید.

1-احتیاط و عدم فشار روی ناحیه تزریق شده 

همه ما می دانیم که فیلرها ژل های اسید هیالورونیک هستند. زمانی که این پر کننده ها تزریق می شوند مدتی طول می کشد تا در ناحیه تزریق شده مستقر شوند . آنها در ابتدا قابل تغییر شکل هستند و اگر فشار بیش از حد اعمال شود امکان تغییر آنها وجود دارد. بنابراین؛ بهترین مرکز جوانسازی و پاکسازی پوست اصفهان خاطر نشان می کند که : هنگام خواب یا زمانی که چیزی به صورت خود می زنید، فشار زیادی به این ناحیه وارد نکنید. در حدود یک هفته یا بیشتر، پرکننده ها شروع به ته نشین شدن می کنند و  شما عزیزان می توانید پس از حدود 7 تا 10 روز به روال معمول خود بازگردید.

همچنین در نظر داشته باشید؛ پوست بعد از اعمال پرکننده در محل‌های تزریق کمی تحریک‌پذیر است بنابراین؛ بهترین دکتر ژل و فیلر بهارستان اصفهان توصیه می کند که در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر مجبور هستید با یک کرم ضد آفتاب به خوبی از پوست خود محافظت کنید.

2-خودداری از تمرینات سنگین توصیه دکتر ژل و فیلر بهارستان 

اگر در باشگاه یا در خانه ورزش می کنید، بهتر است 48 تا 72 ساعت از ورزش خودداری کنید. خودداری از هر گونه فعالیتی که ضربان قلب را بیش از حد افزایش می دهد یا گردش خون را تسریع می کند پس از عمل ضروری است.

3-خودداری از شنا کردن به مدت 3 روز 

شنا نیز یک تمرین فشرده است. دکتر ژل و فیلر خوب بهارستان اصفهان خاطر نشان می کند که انجام این فعالیت در روزهای اولیه ممکن است احتمال عفونت را افزایش دهد. سعی کنید همه فعالیت های خود را با احتیاط کامل انجام دهید تا دوره تزریق ژل و فیلر طی شود .

4-از تجزیه و تحلیل بیش از حد نتایج خود در روزهای اولیه خودداری کنید

تورم بعد از تزریق فیلر طبیعی است و ممکن است افراد پس از تزریق فیلر تورم بسیار خفیفی را تجربه کنند. از این رو؛ کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان بیان می کند که : شما نباید به طور مکرر نتیجه این عمل را ارزیابی کنید و از قضاوت زودتر از موعد خودداری نمایید . فیلر های تزریق شده پس از 15 روز تقریباً ته نشین خواهند شد. پس از گذشت این دوران شما می توانید نتایج را با پزشک خود در میان بگذارید.

5-عدم استفاده از لایه بردارها توسط دکتر ژل و فیلر بهارستان   

اکیداً توصیه می شود که حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق فیلر(inject filler)، هیچ گونه اسکراب صورت یا کرم های مبتنی بر رتینول یا کرم های لایه بردار استفاده نکنید زیرا این امر ممکن است پوست شما را تحریک کند.

6-احتیاط برای انجام میکرونیدلینگ، و لیزر  پس از تزریق ژل و فیلر

بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر بهارستان اصفهان توصیه می کند؛ حداقل تا 2 هفته پس از تزریق پرکننده ها برای انجام خدمات مربوط به پوست مانند لایه برداری، میکرونیدلینگ،  و لیزر اقدام نکنید و در این خصوص احتیاط لازم را به عمل آورید .

7-از مصرف سیگار به مدت 48 ساعت اجتناب کنید

مصرف سیگار و دخانیات ممکن است کمی احتمال کبودی را افزایش دهد از این رو، بهترین دکتر مزوتراپی اصفهان و بهارستان توصیه می کند که : برای احتیاط تا 48 ساعت از مصرف آنها اجتناب نمایند . 

8-دوام پر کننده های پوستی از زبان بهترین دکتر ژل و فیلر بهارستان اصفهان 

برخی از پرکننده های پوستی تنها چند ماه دوام می آورند، در حالی که برخی دیگر می توانند یک سال یا بیشتر دوام بیاورند. اما دیر یا زود، نتایج محو می شوند. از این رو در نظر گرفتن طول عمر پرکننده پوست شما مهم است زیرا تعداد دفعات درمان شما را تعیین می کند. اگر یک پرکننده پوست تنها به مدت سه ماه دوام داشته باشد، شما به چهار جلسه در سال نیاز دارید. با این حال، اگر یک فیلر پوستی یک سال دوام داشته باشد، بهتر است فقط یک جلسه در سال انجام دهید.

بهترین دکتر تزریق فیلر شیراز ، ماندگاری بالا

همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم تزریق فیلر یکی از رایج ترین تکنیک هایی است که برای زیبایی پوست صورت انجام می شود . بهترین دکتر تزریق فیلر شیراز و بهارستان با استفاده از این روش درمان به طور رضایت بخشی برخی از مشکلات پوستی مانند : چین و چروک ها و افتادگی پوست را درمان می کند .

درمان چین و چروک ناحیه گونه توسط بهترین دکتر ژل و فیلر بهارستان :

 برخی از پرکننده های پوستی را می توان در تمام نواحی صورت استفاده کرد. بهترین دکتر ژل و فیلر بهارستان، اغلب این تزریقات را بر روی نواحی اطراف گونه ها و استخوان های گونه انجام می دهد تا بتواند ظاهر چین و چروک های پایینی صورت را بهبود ببخشد . همچنین از این روش برای بازگرداندن حجم و کاهش سیاهی زیر چشم ها نیز استفاده می شود.

ماندگاری بالای پرکننده ها ی پوستی 

 ممکن است پزشک برای رفع خطوط و چین و چروک های نزدیک به پوست ، محصول نازک تری را برای احیای پوست انتخاب کند . این پر کننده های پوستی سریعتر جذب پوست می شوند و 6 تا 12 ماه دوام خواهند داشت .

دکتر تزریق ژل و فیلر خوب بهارستان اصفهان
دکتر وحید عباسی بهارستان
برداشتن خال بهارستان اصفهان
دکتر خدادادی بهارستان اصفهان
تزریق ژل در گلستان بهارستان
کلینیک اکسیر بهارستان اصفهان 

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/8NmK5″ id=”cz_68923″ title=”جوانسازی پوست در اصفهان” subtitle=”بهترین دکتر متخصص تزریق فیلر و زیبایی پوست” image=”13219″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx