لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن کلینیک پوست در نجف آباد

 کلینیک پوست ، مو و زیبایی AB

03191011128

 

بهترین کلینیک پوست نجف آباد ، متخصص زیبایی

در این مقاله نکاتی از متخصص زیبایی در بهترین کلینیک پوست نجف آباد را میخوانید  . گذراندن زمان در خارج از منزل بدون محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش خورشید(UV)می تواند ظاهر شما را پیر تر جلوه دهد. البته جای نگرانی نیست زیرا روش هایی برای جوانسازی و پاکسازی پوست آسیب دیده وجود دارد. بهترین کلینیک پوست نجف آباد در متن زیر چند مورد از آنها را به طور کامل شرح داده است.

علائم پوست آسیب دیده ناشی از نور خورشید 

هر بار که بدون محافظ آفتاب به بیرون از منزل می روید، اشعه ماوراء بنفش به پوست شما آسیب می رساند. با گذشت زمان، این آسیب افزایش می‌یابد و تغییراتی را در پوست شما ظاهر می کند. این تغییرات می‌توانند باعث شوند شما سال‌ها پیرتر از حد طبیعی به نظر برسید.

کلینیک پوستبرخی از این مشکلات پوستی از زبان بهترین کلینیک پوست نجف آباد عبارتند از:

چین و چروک

لکه ها

پوست شل

رگهای عنکبوتی

پوست لکه دار یا قرمز

درمان هایی که متخصصان زیبایی در بهترین کلینیک پوست نجف آباد  ارائه می کنند:

بسیاری از آسیب های ذکر شده دائمی هستند، با این حال درمان هایی وجود دارند که می توانند برخی از این علائم را که باعث پیری پوست(aging-skin) شما می شوند، کاهش دهند. برای درمان علائم پیری، متخصصان زیبایی در بهترین کلینیک پوست نجف آباد  اغلب ترکیبی از روش ها را توصیه می کنند. این فرایند به درمان علائم مختلف پیری کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا ظاهری طبیعی و سالم داشته باشید.

تکنیک های درمانی برای زیباتر شدن پوست شما

در زیر کلینیک پوست خوب نجف آباد، انواع مختلفی از تکنیک هایی که برای کاهش علائم پوست آسیب دیده در اثر نور خورشید استفاده می شود را به شما ارائه می دهد . 

فیلرهای تزریقی و بوتاکس

لایه برداری شیمیایی

میکرودرم ابریژن

لایه برداری با لیزر

سونوگرافی (برای سفت کردن پوست)

فرکانس رادیویی غیر تهاجمی (پوست را سفت می کند)

محافظت در برابر آفتاب نیز ضروری است.

اگرچه درمان می تواند علائم پیری را بر روی پوست کاهش دهد، شما همچنین باید از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. متخصصان زیبایی پوست بیان می کنند که محافظت در برابر آفتاب می تواند به پیشگیری، کاهش سرعت و حتی معکوس کردن علائم آسیب خورشید کمک کند. برای موثر بودن، باید هر روز از محافظ در برابر تابش نور خورشید استفاده کنید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان اصفهان را مطالعه نمایید . 

آسیب نور خورشید و زیبایی پوست

با افزایش آسیب­ های ناشی از نور خورشید، ممکن است خطوط عمیق یا لکه های خشک و پوسته پوسته ای به نام کراتوزهای اکتینیک را نیز مشاهده کنید. AK یک رشد پوستی پیش سرطانی است. آسیب نور خورشید نیز می تواند منجر به سرطان پوست شود. و گاهی AK تبدیل به نوعی سرطان پوست به نام کارسینوم سلول سنگفرشی می شود.

 نکاتی از زبان بهترین کلینیک پوست نجف آباد برای محافظت از پوست :

به یاد داشته باشید که پرتوهای خورشید بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر مضر تر هستند. دکتر درمان جای جوش خوب شاهین شهر بیان می کند برای محافظت در برابر نور خورشید لازم است که نکات زیر را رعایت فرمایید.

لباس های محافظ نور آفتاب

در صورت امکان از لباس های محافظ در برابر آفتاب، مانند پیراهن آستین بلند، شلوار، کلاه لبه پهن و عینک آفتابی با محافظ UV استفاده کنید.

ضد آفتاب برای محافظت پوست

یک ضد آفتاب با طیف وسیع و مقاوم در برابر آب با SPF 30 یا بالاتر برای استفاده­ ی خود تهیه کنید.

هر زمان که قرار است بیرون باشید، حتی در روزهای ابری، از ضد آفتاب استفاده کنید.

هنگامی که در خارج از منزل هستید، هر دو ساعت یکبار، یا بعد از شنا یا تعریق، ضد آفتاب را تجدید کنید.

محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر

در نزدیکی آب، برف و ماسه احتیاط بیشتری کنید، زیرا آنها اشعه های مضر خورشید را منعکس می کنند که می تواند احتمال آفتاب سوختگی شما را افزایش دهد.

از سولاریوم خودداری کنید زیرا اشعه ماوراء بنفش ناشی از آن می توانند زمینه ساز سرطان پوست و پیری زودرس پوست شوند.

بهترین مرکز پاکسازی پوست شیراز توصیه می کند که: برای تشخیص زودهنگام سرطان پوست، زمانی که قابل درمان است، به طور منظم آزمایش های لازک را برای پوست انجام دهید و اگر متوجه لکه‌های جدید یا مشکوک روی پوست خود یا هر تغییری، خارش یا خونریزی شدید، سریعاً به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

کلنیک پوست خوب نجف آباد
بهترین دکتر پوست نجف اباد
دکتر عطار متخصص پوست نجف اباد
دکتر خزائلی متخصص پوست نجف اباد
دکتر خرازی متخصص پوست نجف اباد
دکتر امید متخصص پوست نجف اباد
دکتر الهه ایزدی خواه نجف آباد
دکتر پوست نجف آباد
دکتر یوسفی متخصص پوست نجف اباد

 بهترین کلینیک پوست اهواز، بیماری اگزما

بیماری اگزما در واقع یک نوع اختلال پوستی است که در آن پوست فرد مبتلا عوارضی مانند: التهاب، قرمزی، سوزش، خارش و… را تجربه می کند. متخصصان بهترین کلینیک های پوست اهواز و نجف آباد بر این باورند که، این بیماری دلیل مشخصی ندارد، با این حال بیشتر در بیمارانی رخ می دهد که نسبت به چیزی آلرژی دارند.

مصرف چه خوراکی های منجر به اگزما می شود؟

پزشکان متخصص در بهترین کلینیک پوست نجف آباد بر این باور می باشند که برخی از عارضه­ های پوستی  مانند: اگزما قابل کنترل هستند. شما عزیزان می توانید با شناسایی عوامل تاثیر گذار بر این بیماری از وقوع آن تا حد زیادی جلوگیری کنید.

 برخی از مواد خوراکی مانند: آجیل، غذاهای دریایی و صدف، شیر گاو، سویا، تخم‌مرغ، گندم و.. در تشدید این عارضه پوستی تاثیر گذار هستند.

بررسی عارضه پوستی  آتوپیک توسط بهترین کلینیک پوست نجف آباد :

در این عارضه، ابتدا پوست فرد دچار قرمزی و خارش می شود. این امر منجر به ریزش و نازک شده لایه سطحی پوست می شود. کلینیک پوست نجف آباد ، در این مواقع دارو های ضد حساسیت را جهت بهبود به بیمار توصیه می کند.

 

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx