لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_53030″ cz_title=””]

شماره تلفن کلینیک پوست در بهارستان

 کلینیک پوست ، مو و زیبایی AB

03191011128

شما در این صفحه با یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی بهارستان اصفهان آشنا می شوید . این مکان مجهز به بهترین دستگاههای لیزر می باشد و شما میتوانید از خدمات بسیار خوب این مرکز استفاده نمایید .

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”13214″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_36065″]کلینیک پوست و زیبایی بهارستان اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]

کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان اصفهان ، علایم کشش چیست ؟  

در این صفحه با پزشک یک کلینیک پوست و زیبایی خوب در بهارستان اصفهان در مورد علایم کشش پوست مصاحبه ای انجام دادیم . انواع مختلف علائم کشش چیست؟ چرا رخ می دهند و راه های حذف آنها چیست؟ آیا علائم کششی دائمی هستند ؟ استفاده از لیزر پوست برای رفع ترک های بدن مفید می باشد یا خیر ؟ کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان، در این مقاله پاسخ‌ این دسته از سوالات را ارائه داده است.

رفع علائم کشش پوست در بهترین کلینیک زیبایی بهارستان 

استرچ مارک نوعی اسکار است که در نتیجه کشش یا کوچک شدن ناگهانی و سریع پوست ایجاد می شود. در اثر این تغییرات، الاستین و کلاژن پاره می شود و  در نهایت باعث ایجاد اسکار  و تاثیر منفی در زیبایی پوست می شود. علائم کشش بیشتر در مناطقی که چربی ذخیره شده است ظاهر می شوند. در کلینیک ما خدمات خوبی برای درمان اسکار در بهارستان ارایه میگردد.

علل ایجاد علائم کشش پوست چیست ؟

برخی از علل رایج این اختلال از کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان عبارتند از:

جهش رشد در دوران بلوغ یکی از علل شایع ترک های پوستی در نوجوانان است.

بارداری یکی از دلایل شایع این ترک‌ها است.

افزایش یا کاهش سریع وزن بدن می تواند منجر به ایجاد علائم کشیدگی شود.

یکی دیگر از علل ترک های پوستی استفاده طولانی مدت از کورتیکواستروئیدها بر روی پوست است.

کورتیزول ترشح شده توسط غده فوق کلیوی، فیبرهای الاستیک پوست را ضعیف می کند و می تواند باعث ایجاد علائم کشش شود.

نقش ژنتیک در احتمال ابتلا به ترک‌های پوستی 

جراحی بزرگ کردن سینه یا هر عملی که منجر به کشیدگی یا کوچک شدن ناگهانی پوست شود، منجر به ایجاد علائم کشیدگی در ناحیه آسیب دیده پوست می شود.

همچنین بهترین کلینیک پوست و زیبایی بهارستان بیان می کند که استفاده از استروئیدهای آنابولیک یکی دیگر از علل ایجاد ترک است.

علائم کشش از زبان بهترین کلینیک پوست بهارستان 

 در مرحله حاد کشش پوست به رنگ قرمز ظاهر می شوند. به عنوان مثال، در دوران بارداری، علائم کشش قرمز روی معده به دلیل کشش سریع پوست برای حمایت از رشد زیرین ظاهر می شود.

هنگامی که علائم کشش برای اولین بار ظاهر می شوند، به رنگ قرمز، صورتی، بنفش یا قهوه ای هستند. رنگ آنها با رنگ پوست افراد متفاوت است.

علائم کشش(stretch-marks)خارش دارند و پوست آسیب دیده برجسته به نظر می رسد.

یک علامت کششی بالغ به رنگ روشن تر به نظر می رسد و یک فرورفتگی کوچک در پوست آسیب دیده وجود دارد.

نظر پزشک کلینیک زیبایی بهارستان در استرچ مارک ها

  کلینیک زیبایی در بهارستان اصفهان معتقد است که استرچ مارک ها اسکارهایی در بافت داخلی پوست هستند. آنها با گذشت زمان محو می شوند، اما بر اساس رنگ پوست فرد، ممکن است حتی پس از محو شدن رنگشان قابل مشاهده باشند. بنابراین، اگر بگوییم ترک‌های پوستی دائمی هستند، اشتباه نخواهد بود، اما با درمان‌های پزشکی و درمان‌های خانگی، ممکن است بتوان ظاهر این علائم را کاهش داد.

اقدامات لازم برای درمان در کلینیک پوست و زیبایی بهارستان  

کرم های حاوی لیپید و پپتید راه خوبی برای کاهش علائم کشش روی پوست هستند. این مواد با تاثیر بر کلاژن و الاستین پوست باعث بازسازی پوست و تسریع بهبودی می شوند.

روغن های استرچ مارک حاوی ویتامین E، پوست را با اسیدهای چرب امگا تغذیه می کنند و به افزایش کشسانی پوست کمک می کنند. ویتامین E همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است که به کاهش آسیب های پوستی نیز کمک می کند.

کرم‌ها، لوسیون‌ها یا ژل‌هایی که برای از بین بردن ترک‌های پوستی استفاده می‌شوند، باید برای چند هفته روی ناحیه آسیب‌دیده پوست ماساژ داده شوند. این درمان ممکن است روی علائم افتادگی شدید پوست موثر نباشد.

داروهای تجویزی با ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک و ترتینوئین می توانند باعث کمتر شدن علائم کشش شوند، اما ضروری است که قبل از استفاده از آنها با یک متخصص پوست مشورت کنید.

پوست خشک بیشتر احتمال دارد در لایه های داخلی پاره شود، به همین دلیل است که آبرسانی برای دور ماندن از علائم کشش مهم است.

ویتامین C و پروتئین ها به تولید کلاژن کمک می کنند و به نوبه خود بازسازی و انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشند. 

روی و ویتامین‌های D و E باعث سلامت پوست می‌شوند و می‌توانند به پیشگیری از ترک‌های پوستی کمک کنند.

مصرف بیش از حد قند می تواند به فیبرهای کلاژن آسیب برساند و احتمال ایجاد علائم کشش و پارگی را افزایش دهد. بنابراین کاهش مصرف شکر توصیه می شود تا از  این علائم  جلوگیری شود.

روش های پزشکی برای از بین بردن علائم کشش چیست ؟

 میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی برخی از روش های پزشکی هستند که در بهترین مرکز جوانسازی و پاکسازی پوست اصفهان برای درمان ترک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند.

  میکروجراحی با فرکانس رادیویی برای علائم کشش کم تهاجمی است و برخی از لایه های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد تا به جوانسازی و سفت شدن پوست کمک کند . بهترین کلینیک پوست و زیبایی بهارستان بیان می کند که درمان ترک های پوستی با میکرونیدلینگ به شروع مجدد تولید کلاژن کمک می کند و در نتیجه روند بهبود را تسریع می کند.

همچنین بهترین دکتر مزوتراپی اصفهان در مصاحبه با سایت وب کلینیک بیان می کند که : میکرودرم ابریژن و مزوتراپی روش های بدون دردی هستند که به کاهش ظاهر ترک های سفید پوست کمک می کنند. روی لایه بالایی پوست اثر می گذارند و به پوست کمک می کنند تا فیبرهای کلاژن و الاستین را سفت کند.

لیزر درمانی در بهترین کلینیک پوست بهارستان  

از بین بردن ترک های پوستی با لیزر یکی دیگر از راه های خوب برای خلاص شدن از شر این زخم ها در بهترین کلینیک پوست بهارستان است. لیزر درمانی از لیزرهای لایه بردار فرکشنال پیکسل اربیوم-YAG برای ایجاد زخم های میکروسکوپی استفاده می کند که منجر به شکستن بافت زیر پوست می شود و در نتیجه باعث محو شدن علائم کشش می شود. همچنین باعث تولید کلاژن و تجدید سلول ها می شود و در نتیجه تشکیل پوست جدید را تسریع می بخشد. لایه برداری با لیزر لایه بیرونی پوست را از بین می برد و پوست را بازسازی می کند.

اولتراسوند درمانی با دستگاه اولتراسوند برای کاهش اسکارها و علائم کشش مورد استفاده قرار می‌گیرد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی از اسیدها، عمدتا اسید گلیکولیک، اسید تری کلرواستیک و اسید سالیسیلیک برای برداشتن لایه بیرونی پوست استفاده می کند، به طوری که لایه تازه پوست زیر آن جای خود را می گیرد.

 سالیسیلیک سلول های مرده پوست را می شکند و روند بهبودی را تسریع می کند.

اسید تری کلرواستیک بافت همبند اضافی را می شکند و ظاهر ترک ها را کاهش می دهد و اسید گلیکولیک باعث رشد سلول های سالم پوست می شود.

روش های جراحی در کلینیک پوست و زیبایی بهارستان 

برداشتن ترک های پوستی با جراحی نیز امکان پذیر است. جراحی برای از بین بردن علائم کشش می تواند لیفت ران، لیفت بازو یا کشیدن شکم بر اساس محل استرچ مارک باشد.

بوتاکس بهارستانبنابراین، این متن یک مرور کلی از علل ایجاد ترک‌ها، علائم آن‌ها و چگونگی دستیابی به حذف آنها بوده است . قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه درمان کشش، بهتر است با یک کلینیک پوست و مو خوب در شاهین شهر و بهارستان اصفهان مشورت نمایید . 

 چند نکته از بهترین کلینیک پوست و مو کرج

انسان ها همواره برای سلامت پوست و موی خود در تلاش هستند. دستور العمل های مراقبتی که توسط بهترین کلینیک پوست و مو کرج و بهارستان توصیه می شود با توجه به نوع پوست فرد متغیر است. 5 نوع اصلی پوست انسان شامل: معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس می باشد.

 توصیه های لازم برای پوست های خشک توسط بهترین کلینیک پوست و زیبایی بهارستان :

چین و چروک در پوست های خشک نمایان تر است. همچنین در نظر داشته باشید که در برخی مواقع خشکی بیش از حد پوست می تواند نشان دهنده یک بیماری خطرناک پوستی باشد. به همین دلیل؛ آگاهی از نکات مراقبتی یک امر مهم برای افرادی که پوست خشک دارند به شمار می رود. کلینیک پوست و زیبایی بهارستان اغلب پس از بررسی های لازم پماد و کرم ­های آبرسان را برای بیماران خود تجویز می کند.

 پوست های معمولی

این نوع پوست در واقع جزء مناسب ترین پوست ها به شمار می رود به این دلیل که میزان چربی و آبی که در آن وجود دارد به یک اندازه هستند. البته لازم است که بدانید هر نوع پوستی نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. در ادامه بهترین کلینیک پوست و زیبایی بهارستان اصفهان برخی از مزایای پوست های معمولی را برای شما شرح می دهد . 

گردش مناسب خون در سراسر پوست

دارای بافتی لطیف

ظاهری شاداب و جوان

 کاهش روند پیری پوست

دکتر سارا کرمی متخصص پوست و زیبایی
کلینیک تخصصی پوست و زیبایی
دکتر وحید عباسی بهارستان
لیزر موهای زائد در شهرستان بهارستان
مرکز لیزر بهارستان اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/8NmK5″ id=”cz_38628″ title=”جوانسازی پوست با لیزر” subtitle=”مجهزترین کلینیک پوست و زیبایی” image=”7177″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx